Micii Campioni – Concursul

TabereCuSuflet066Astazi am avut parte de mult Soare si Zapada in Tabara Micii Campioni🙂 De dimineata ne-am distrat si am coborat de o mutime de ori pe Partia neagra, iar dupa-amiaza ne-am intrecut intr-un prim concurs de schi, in nocturna:)

La concurs au participat Fluturasii si Furnicutele, precum si invitatii lor de la Weekendul Activ de astazi. Rezultatele se gasesc pe siteul competitie si conteaza pentru Cupa Tabere cu Suflet 2018 la Schi si Snowboard!

Seara ne-am distrat la Finala Talent Show, transmisa in direct pe pagina de social media🙂

Iata un film si mai multe poze:

 

Foto & Camera: Tabere cu Suflet

Muzica: DJ Azteca

4 thoughts on “Micii Campioni – Concursul

  1. Pingback: Cupa Tabere cu Suflet 2018 – alte doua etape | Cupa Tabere cu Suflet

  2. Pingback: Invitatie la Schi | Tabere cu Suflet

  3. Pingback: Invitatie de Martisor | Tabere cu Suflet

  4. Pingback: Weekend Activ: modificare data | Tabere cu Suflet

Leave a comment